Čtyři a půl kamaráda a podivná loupež /
Paní učitelka Šubrtová je opět ve škole! Jediný, kdo má radost, je Ferda, který ji zbožňuje. Naopak Ředkvička je nešťastný, protože ho paní učitelka hned první den ve škole požádá, aby hlídal jejího malého syna Tomíka. To by nebylo to nejhorší, ale Ředkvičku chce při hlídání doprovázet celá Kallova...
Hlavní autor: | Friedrich, Joachim |
---|---|
Další autoři: | Páv, Libor, Müller, Ondřej |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
BB/art,
2011
|
Vydání: | Vyd. 1. |
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 01407nam a2200253 a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 66271 | ||
005 | 20180603211852.0 | ||
008 | 110328s2011----------------u-------cze-d | ||
020 | |a 978-80-7381-888-3 : |c 199, - Kč | ||
040 | |a CVG507 |e AACR2 |9 1 | ||
041 | 1 | |a cze |h ger | |
080 | |a M | ||
100 | 1 | |a Friedrich, Joachim |4 aut |9 4605 | |
245 | 1 | 0 | |a Čtyři a půl kamaráda a podivná loupež / |c Joachim Friedrich ; ilustrátor Libor Páv ; překladatel Ondřej Müller |
250 | |a Vyd. 1. | ||
260 | |a Praha : |b BB/art, |c 2011 | ||
300 | |a 141 s. | ||
520 | |a Paní učitelka Šubrtová je opět ve škole! Jediný, kdo má radost, je Ferda, který ji zbožňuje. Naopak Ředkvička je nešťastný, protože ho paní učitelka hned první den ve škole požádá, aby hlídal jejího malého syna Tomíka. To by nebylo to nejhorší, ale Ředkvičku chce při hlídání doprovázet celá Kallova detektivní kancelář. A Kalle ke všemu zjistí, že do domu paní učitelky se asi někdo vloupal. Nový případ je na spadnutí, a tentokrát to vypadá, že Kalle se doopravdy stane detektivem! | ||
653 | 0 | |a detektivka pro děti | |
700 | 1 | |a Páv, Libor |4 ill |9 14979 | |
700 | 1 | |a Müller, Ondřej |4 trl |9 12644 | |
910 | |a CVG507 | ||
999 | |d 66271 | ||
993 | |0 0 |1 423050098922 |4 0 |6 M |7 0 |9 83579 |a 159.20 |b 0 |c 98922 |d 2011-03-28 |e 15 |f M |g M |h 199.00 |i 3 |j 0 |l M |n 0 |q 2013-06-13 |r 2018-06-03 |s 2013-03-12 |t 8 |w 2018-06-03 |y KN |z VI |