Cesty dětí do staletí aneb Jak Běla s Kubou poznávali naši historii /

Sourozenci Běla a Kuba se pomocí stroje času dostanou do deseti historických období a zažijí tam nevšední dobrodružství. Čtenáři sledují jejich osudy například v době kamenné, v přemyslovském hradišti, za vlády Karla IV., na renesančním zámku, za Rakouska-Uherska či za socialismu. Každá z kapitol ob...

Celý popis

Hlavní autor: Schwabiková, Kateřina
Další autoři: Botková, Barbora
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Slovart, 2013
Vydání: Vyd. 1.
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 01529nam a2200229 a 4500
001 68836
005 20180603211954.0
008 130618s2013----------------u-------cze-d
020 |a 978-80-7391-749-4 :  |c 249.00 Kč 
040 |a CVG507  |e AACR2  |9 1 
080 |a M 943. 7 
100 1 |a Schwabiková, Kateřina  |4 aut  |9 27554 
245 1 0 |a Cesty dětí do staletí aneb Jak Běla s Kubou poznávali naši historii /  |c Kateřina Schwabiková ; ilustrátor Barbora Botková 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Praha :  |b Slovart,  |c 2013 
300 |a 80 s. 
520 |a Sourozenci Běla a Kuba se pomocí stroje času dostanou do deseti historických období a zažijí tam nevšední dobrodružství. Čtenáři sledují jejich osudy například v době kamenné, v přemyslovském hradišti, za vlády Karla IV., na renesančním zámku, za Rakouska-Uherska či za socialismu. Každá z kapitol obsahuje kreslený příběh s dialogy, doplněný krátkými popisky, a vysvětlující texty, tip na výlet i různé hříčky a úkoly. Autorka se nevyhýbá nastínění základního historického rámce epoch, ale víc se soustřeďuje na každodenní život - jak se lidé oblékali, co jedli, jak bydleli apod. 
653 0 |a české dějiny  |a dějiny  |a historie  |a česká historie 
700 1 |a Botková, Barbora  |4 ill  |9 22095 
910 |a CVG507 
999 |d 68836 
993 |0 0  |1 423050101574  |4 0  |6 M_943_000000000000000__7  |7 0  |9 86145  |a 199.20  |b 0  |c 101574  |d 2013-06-18  |e 24  |f M  |g M 943. 7  |h 249.00  |i 3  |j 0  |l M  |m 10  |n 0  |r 2024-01-10  |s 2023-10-24  |t 7  |w 2018-06-03  |y KN  |z HR